Program za bolnice i klinike

mClinic

Softver za upravljanje bolnicom, klinikom, dijagnostičkim centrom ili bilo kojom drugom medicinskom ustanovom. Kako softver funkcioniše? Postoje sledeće uloge u aplikaciji: vlasnik, doktor, sestra, pacijent, farmaceut, šalter radnik, laborant, računovođa. Vlasnik ima kompletan monitoring nad celim sistemom i nad radom svih zaposlenih. Doktor ima svoj kalendar obaveza, istoriju bolesti pacijenata, sistem za unos recepata i dijagnoza i slično. Sestra asistira doktoru kroz unos pacijenata , komunikaciju sa njima, raspoređivanje prilikom hospitalizacije i slično. Pacijent vidi svoj karton sa svim dijagnozama, receptima, datumima pregleda i ostalim informacijama. Tadođe ima tačan raspored kontrola i zakazanih pregleda. Putem SMS-a dobija obaveštenja. U svakom momentu može kroz aplikaciju postaviti privatno pitanje bilo kom doktoru. Ima uvid u sva plaćanja koja je izvršio. Farmaceut upravlja medikamentima . Laborant vodi evidenciju o raspoloživosti krvi, donatorima i slično. Šalter radnik zakuzeje preglede i kontrole u odnosu na raspored traženog doktora. Računovođa vodi računa o svim finansijama.
Ukoliko ste zaiteresovani za detaljnije objašnjenje aplikacije i probni period korišćenja, kontaktirajte nas.

M Marketing

  • Andrije Glišića 11
    15000 Šabac
  • +381 60 5777 154
  • office@mmarketing.rs

Kontaktirajte nas